

Polityka bezpieczeństwa
Zamówienia realizujemy do 48h.
Zwrot możliwy do 14 dni od zakupu. Koszt przesyłki, zwrotu pokrywa kupujący. Warunek. Zapraszamy do działu "dostawa".
Bardzo dobry olej syntetyczny do wszelkich silników gdzie producent zaleca stosowanie oleju o małej lepkości 5W20.
Opis producenta:
Nowoczesny olej o wysokiej smarowności klasy premium, specjalnie opracowany do całorocznego smarowania japońskich, koreańskich oraz amerykańskich silników czterosuwowych samochodów osobowych, minivanów i SUV-ów. Idealnie nadaje się do stosowania w nowoczesnych silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa, turbodoładowaniem oraz zmiennymi fazami rozrządu (VTEC, VVT-i, VTC, CVVT, VVL, VVTL-i, MIVEC itd.). Połączenie wybranych olejów bazowych oraz najnowszych dodatków gwarantuje, że olej optymalnie chroni przed zużyciem, utrzymuje silnik w czystości i zapewnia stałe smarowanie silnika. Szczególnie zalecany do pojazdów marek Honda, Acura, Mazda, Mitsubishi, Ford, Chrysler, Hyundai, Kia, Isuzu, Suzuki, Toyota, Nissan, Subaru, GM.
Mieszaniny :
Charekterystyka:
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka | Metoda | Jednostka | Wartość |
Gęstość w 15 °C | D 1298 | kg/m³ | 852 |
Lepkość w -30 °C | D 5293 | CP | 4364 |
Lepkość w 100 °C | D 445 | CSt | 8,27 |
Lepkość w 40 °C | D 445 | CSt | 44,92 |
SAE-klasa | 5W-20 | ||
TBN | D 2896 | gKOH/kg | 8,20 |
Temperatura krzepnięcia | D 97 | °C | -45 |
Temperatura zapłonu COC | D 92 | °C | 224 |
Wskaźnik lepkości | D 2270 | 162 |