- Produkt w trakcie dostawy

Wysokocynkowy olej 5w30 specjalnie przystosowany do wymagań silników aut Amerykańskich i Azjatyckich, który może być również stosowany w autach europejskich z prostymi systemami katalitycznymi, bądź nie biorącego oleju. Cynk w znaczący sposób osłabia układy oczyszczania spalin z tego względu olej ten nie jest polecany do nowych jednostek potrafiących spalać nawet 1L oleju na 1000km. Cynk reaguje z metalami po wpływem wysokich ciśnień, osadzając się w tych miejscach i dzięki niższej od metalu temperaturze topnienia tworzy idealną powłokę zabezpieczająco-ślizgową. Olej świetnie sprawujący się w silnikach Forda 4.0l V6 OHV/SOHC.
Opis producenta:
MANNOL Energy Formula JP to nowoczesny olej silnikowy klasy premium do smarowania wszystkich czterosuwowych japońskich, koreańskich i amerykańskich lekkich samochodów, minivanów i SUV. Optymalny dla współczesnych silników diesla i benzynowych (GDI, D-4D i NEO-DI) z technologią multi-zaworowego i turbodoładowania (DOHC, VVT-i, VTC, CVVT, VTEC, VVL, VVTL-i, MIVEC etc.). Połączenie niekonwencjonalnych olejów bazowych wraz z najnowszą technologią dodatków gwarantuje, że olej silnikowy zapewnia wyjątkową ochronę przed zużyciem oraz utrzymuje silnik w czystości, przy jednoczesnym zapewnieniu szybkiej penetracji oleju w silniku.
Mieszaniny:
Charakterystyki:
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka | Metoda | Jednostka | Wartość |
Gęstość w 15 °C | D 1298 | kg/m³ | 850 |
Lepkość w -30 °C | D 5293 | CP | 5420 |
Lepkość w 100 °C | D 445 | CSt | 11,4 |
Lepkość w 40 °C | D 445 | CSt | 67,2 |
SAE-klasa | 5W-30 | ||
TBN | D 2896 | gKOH/kg | 8,12 |
Temperatura krzepnięcia | D 97 | °C | -42 |
Temperatura zapłonu COC | D 92 | °C | 224 |
Wskaźnik lepkości | D 2270 | 164 |
Brand: Enginetech
Brand: Enginetech
Brand: Borg Warner
Brand: Enginetech
Brand: Mannol
Brand: Mevotech
Brand: Mannol
Brand: Denso
Brand: Mannol
Brand: Mannol
Brand: Mannol
check_circle
check_circle