Oprócz stałej sprzedaży w sklepie oferujemy również usługi sprowadzenia części wprost ze Stanów.
Istnieją dwie możliwe formy zamówienia :
1. Zamówienie wraz z zamówieniem sklepowym.
W takim wypadku po zgłoszeniu zapotrzebowania na daną część, nasza załoga sprawdza dostępność danego towaru, oraz wszelkie koszty z nim związane. Paczka wysyłana jest przesyłką morską, w kontenerze, wraz z najbliższym zamówieniem sklepowym uzupełniającym braki magazynowe. Dzięki temu minimalizowane są koszty związane z obsługą celną, przesyłką, oraz cłem. Odprawa celna jest dokonywana przez nas. Państwo dostają paczkę pod dom, bez żadnych zbędnych formalności. Przewidywany czas od nadania kontera do odbioru towaru 4 tyg.
Przebieg zamówienia sposobem 1.
- Wypełnienie poniższego formularza
- Oczekiwanie na odpowiedź o dostępności i kwocie zamówienia już z wliczonym cłem i vatem
- Email zwrotny
- Potwierdzenie kupującego o chęci zamówienia
- Zapłata kupującego za zamówiony towar
- Email zwrotny z informacją o spodziewanym terminie kompletacji i dojścia kontenera do sklepu.
- Poinformaowanie kupującego o dojściu przesyłki do magazynu sklepu
- Dostawa towaru pod dom.
Formularz zamówieniowy :
https://goo.gl/forms/pXFRRfWG5Ej1mS3O2
2. Zamówienie poprzez przesyłkę lotniczą.
Możliwe jest również, zamówienie towarów, które muszą dotrzeć w szybszym tempie przesyłką lotniczą, jako indywidualne zamówienie.
W takim wypadku koszty przesyłki są wyższy, aniżeli przy przesyłce morskiej, oraz nie możliwe jest w pełni zminimalizowanie kosztów odprawy celnej. Wszelkie wyliczenia kosztów zamówienia zawierają już cło, vat, obsługę celną oraz szacowany koszt dostawy. Państwo są zwolnieni z przeprowadzania odprawy celnej we własnym zakresie. Obsługujemy zamówienie od A do dostarczenia pod dom, wraz ze wszelkimi dokumentami, oraz kosztami. Przewidywany czas dostawy do 2 tyg.
Przebieg zamówienia sposobem 2:
- Wypełnienie poniższego formularza
- Oczekiwanie na odpowiedź o dostępności i kwocie zamówienia już z wliczonym cłem, vatem, innych kosztach, szacowanej dostawie
- Email Zwrotny
- Potwierdzenie kupującego o chęci zamówienia
- Zapłata kupującego za zamówiony towar
- Email zwrotny z informacją o spodziewanym terminie kompletacji i przylotu samolotu.
- Poinformowanie kupującego o dojściu przesyłki do magazynu sklepu
- Dostawa towaru pod dom.
Formularz zamówieniowy :
https://goo.gl/forms/TP5lDGsyaf8CXZVH3
Ze względu na zmiany kursowe, wszelkie produkty zamawiane spoza terytorium Polski nie objęte są 14 dniowym prawem do odstąpienia od umowy.