Oprócz stałej sprzedaży w sklepie oferujemy również usługi sprowadzenia części wprost ze Stanów. 

Istnieją dwie możliwe formy zamówienia : 

1. Zamówienie wraz z zamówieniem sklepowym. 

W takim wypadku po zgłoszeniu zapotrzebowania na daną część, nasza załoga sprawdza dostępność danego towaru, oraz wszelkie koszty z nim związane. Paczka wysyłana jest przesyłką morską, w kontenerze, wraz  z najbliższym zamówieniem sklepowym uzupełniającym braki magazynowe. Dzięki temu minimalizowane są koszty związane z obsługą celną, przesyłką, oraz cłem. Odprawa celna jest dokonywana przez nas. Państwo dostają paczkę pod dom, bez żadnych zbędnych formalności. Przewidywany czas od nadania kontera do odbioru towaru 4 tyg. 

Przebieg zamówienia sposobem 1. 

- Wypełnienie poniższego formularza 

- Oczekiwanie na odpowiedź o dostępności i kwocie zamówienia już z wliczonym cłem i vatem

- Email zwrotny

- Potwierdzenie kupującego o chęci zamówienia 

- Zapłata kupującego za zamówiony towar 

- Email zwrotny z informacją o spodziewanym terminie kompletacji i dojścia kontenera do sklepu.

- Poinformaowanie kupującego o dojściu przesyłki do magazynu sklepu

- Dostawa towaru pod dom. 

Formularz zamówieniowy : 

https://goo.gl/forms/pXFRRfWG5Ej1mS3O2

2. Zamówienie poprzez przesyłkę lotniczą. 

Możliwe jest również, zamówienie towarów, które muszą dotrzeć w szybszym tempie przesyłką lotniczą, jako indywidualne zamówienie.

W takim wypadku koszty przesyłki są wyższy, aniżeli przy przesyłce morskiej, oraz nie możliwe jest w pełni zminimalizowanie kosztów odprawy celnej. Wszelkie wyliczenia kosztów zamówienia zawierają już cło, vat, obsługę celną oraz szacowany koszt dostawy. Państwo są zwolnieni z przeprowadzania odprawy celnej we własnym zakresie. Obsługujemy zamówienie od A do dostarczenia pod dom, wraz ze wszelkimi dokumentami, oraz kosztami. Przewidywany czas dostawy do 2 tyg. 

Przebieg zamówienia sposobem 2:

-  Wypełnienie poniższego formularza 

- Oczekiwanie na odpowiedź o dostępności i kwocie zamówienia już z wliczonym cłem, vatem, innych kosztach, szacowanej dostawie 

- Email Zwrotny

- Potwierdzenie kupującego o chęci zamówienia 

- Zapłata kupującego za zamówiony towar 

- Email zwrotny z informacją o spodziewanym terminie kompletacji i przylotu samolotu.

- Poinformowanie kupującego o dojściu przesyłki do magazynu sklepu

- Dostawa towaru pod dom. 

Formularz zamówieniowy : 

https://goo.gl/forms/TP5lDGsyaf8CXZVH3

Śledź nas na Facebooku