• Produkt w trakcie dostawy
Syntetyczny Olej Energy Formula JP 5W30 (USA & Asia) 1L METAL
  • Mieszaniny Syntetycznego Oleju Energy Formula JP 5W30 (USA & Asia) 1L METAL
  • Syntetyczny Olej Energy Formula JP 5W30 (USA & Asia) 1L METAL
  • Syntetyczny Olej Energy Formula JP 5W30 (USA & Asia) 1L METAL
  • Syntetyczny Olej Energy Formula JP 5W30 (USA & Asia) 1L METAL
  • Syntetyczny Olej Energy Formula JP 5W30 (USA & Asia) 1L METAL
  • Syntetyczny Olej Energy Formula JP 5W30 (USA & Asia) 1L METAL
  • Syntetyczny Olej Energy Formula JP 5W30 (USA & Asia) 1L METAL

Syntetyczny Olej Energy Formula JP 5W30 (USA & Asia) 1L METAL

Syntetyczny Olej Energy Formula JP 5W30 (USA & Asia) 1L METAL

Wysokocynkowy, obudowa metalowa. 

Normy:

SAE 5W-30

API SN

ILSAC GF-5

GM dexos 1

NISSAN 

MITSUBISHI 

SUZUKI 

TOYOTA 

HONDA 

SUBARU 

HYUNDAI 

KIA MOTORS

27,56 zł
Brutto
Ilość
Produkt w trakcie dostawy

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zamówienia realizujemy do 48h.

 

Zwrot możliwy do 14 dni od zakupu. Koszt przesyłki, zwrotu pokrywa kupujący. Warunek. Zapraszamy do działu "dostawa".

Opis

Syntetyczny, Wysokocynkowy Olej Energy Formula JP 5W30 (USA & Asia) 1L METAL

Wysokocynkowy olej 5w30 specjalnie przystosowany do wymagań silników aut Amerykańskich i Azjatyckich, który może być również stosowany w autach europejskich z prostymi systemami katalitycznymi, bądź nie biorącego oleju. Cynk w znaczący sposób osłabia układy oczyszczania spalin z tego względu olej ten nie jest polecany do nowych jednostek potrafiących spalać nawet 1L oleju na 1000km. Cynk reaguje z metalami po wpływem wysokich ciśnień, osadzając się w tych miejscach i dzięki niższej od metalu temperaturze topnienia tworzy idealną powłokę zabezpieczająco-ślizgową. Olej świetnie sprawujący się w silnikach Forda 4.0l V6 OHV/SOHC. 

Olej w obudowie metalowe. 

Opis producenta: 

MANNOL Energy Formula JP to nowoczesny olej silnikowy klasy premium do smarowania wszystkich czterosuwowych japońskich, koreańskich i amerykańskich lekkich samochodów, minivanów i SUV. Optymalny dla współczesnych silników diesla i benzynowych (GDI, D-4D i NEO-DI) z technologią multi-zaworowego i turbodoładowania (DOHC, VVT-i, VTC, CVVT, VTEC, VVL, VVTL-i, MIVEC etc.). Połączenie niekonwencjonalnych olejów bazowych wraz z najnowszą technologią dodatków gwarantuje, że olej silnikowy zapewnia wyjątkową ochronę przed zużyciem oraz utrzymuje silnik w czystości, przy jednoczesnym zapewnieniu szybkiej penetracji oleju w silniku.

Normy:

SAE 5W-30

API SN

ILSAC GF-5

GM dexos 1

NISSAN 

MITSUBISHI 

SUZUKI 

TOYOTA 

HONDA 

SUBARU 

HYUNDAI 

KIA MOTORS

Mieszaniny:

Charakterystyki:

Charakterystyka produktu:

Charakterystyka Metoda Jednostka Wartość
Gęstość w 15 °C D 1298 kg/m³ 850
Lepkość w -30 °C D 5293 CP 5420
Lepkość w 100 °C D 445 CSt 11,4
Lepkość w 40 °C D 445 CSt 67,2
SAE-klasa 5W-30
TBN D 2896 gKOH/kg 8,12
Temperatura krzepnięcia D 97 °C -42
Temperatura zapłonu COC D 92 °C 224
Wskaźnik lepkości D 2270 164

Szczegóły produktu
Zobacz także
16 innych produktów w tej samej kategorii: