• Produkt w trakcie dostawy
  • Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT249H E3 Hybrid Racing
  • Klocki hamulcowe Przód Ford Explorer
  • Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT249H E3 Hybrid Racing
  • Klocki hamulcowe Przód
  • Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT249H

Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT249H E3 Hybrid Racing

Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT249H E3 Hybrid Racing

Aplikacja :

FORD AEROSTAR 1987-1997

FORD BRONCO II 1984-1990

FORD EXPLORER 1991-1994

FORD RANGER 1983-1994

MAZDA B2300 1994

MAZDA B3000 1994

MAZDA B4000 1994

MAZDA NAVAJO 1991-1994

303,68 zł
Brutto
Ilość
Produkt w trakcie dostawy

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zamówienia realizujemy do 48h.

 

Zwrot możliwy do 14 dni od zakupu. Koszt przesyłki, zwrotu pokrywa kupujący. Warunek. Zapraszamy do działu "dostawa".

Opis

Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT249H E3 Hybrid Racing

Oryginalne klocki hamulcowe Premium Raybestos EHT249H wprost z USA. Seria Element 3 Hybrid. Są to klocki z najwyższej linii. Łączące w sobie zalety klocków ceramicznych jak i metalowych. W drastyczny sposób zwiększają skuteczność układu hamulcowego. Są to najwydajniejsze klocki dostępne do tego modelu. 

Co wyróżnia linię Element 3 wraz z Technologią :

- Ponadprzeciętną siłę hamowania 

- Kompletne pokrycie katalogowe pojazdów 

- Zwiększenie długości przydatności klocka

- Wyjątkowo cicha praca 

- Kilkuwarstwową konstrukcję klocka w celu zapewnienia maksymalnych osiągów 

- Nierdzewne elementy dołączane wraz z klockami (hardware) 

- Kompletne spełnianie norm LCR ( Zawartość ołowiu i miedzi )

- Zwiększona kontrola podczas hamowania

- Technologia radykalnie zwiększająca tarcie klocka w przypadku nagłego wzrostu ciśnienia i temperatury (agresywne hamowanie)

- Pionierska technologia EHT 

- Zaawansowany proces łączenia materiału ciernego z grzbietem klocka uniemożliwiający jego odklejenie się 

- Specjalna powłoka antykorozyjna

- Wysoka dokładność wykonania 

- Identyczne wymiary z fabrycznymi OEM 

Czym jest technologia EHT ? 

Technologia EHT to zaawansowany proces łączenia materiałów klocków ceramicznych jak i metalowych dla zapewnienia ponadprzeciętnej wydajności 

Sama technologia EHT odpowiedzialna jest za :

- Maksymalną kontrolę podczas hamowania 

- Zwiększoną siłę hamowania podczas agresywnego zatrzymywania 

- Bardzo wysoką odporność termiczną

- Przedłużony okres przydatności klocków 

Prócz wyżej wymienionych kwestii samemu grzbietowi też została poświęcona znaczna uwaga :

- Antykorozyjna powłoka epoxydowa 

- Wykonany z dwóch warstw walcowanej na zimno stali

- Zastosowanie Kauczuku akrylonitrylo-butadienowego

- Zastosowanie lepko-sprężystego materiału który jest najdoskonalszą formą redukcji drgań, izolacji nagłych uderzeń oraz izolacji akustycznej . Więcej o materiałach tego typu można przeczytać :

https://www.sorbothane.com/the-difference-between-elastic-materials-and-viscoelastic-materials.aspx

Wszystkie produkty serii przeszły słynny test "One Million Miles test" zanim zostały wprowadzone do sprzedaży. 

Co wykazał test : 

- Zwiększoną siłę hamowania o 25% w porównaniu do innych klocków premium

- Znaczne zmniejszenie hałasów 

- Zwiększenie wytrzymałości klocka o 35% 

Miejsce produkcji: USA


Aplikacja :

FORD AEROSTAR 1987-1997

FORD BRONCO II 1984-1990

FORD EXPLORER 1991-1994

FORD RANGER 1983-1994

MAZDA B2300 1994

MAZDA B3000 1994

MAZDA B4000 1994

MAZDA NAVAJO 1991-1994

Zwracamy uwagę na dużą liczbę podrobionych podzespołów marki Raybestos przypływających z Chin. Nie mają one nic wspólnego z oryginalnymi podzespołami. 

Klocki przeznaczone do użytku w motosporcie. 



Przed zamówieniem produktu, prosimy o dokładne porównanie numeru części, typu oraz rodzaju produktu jak i upewnienie się czy dana część pasuje do naszego modelu.

Szczegóły produktu
16 innych produktów w tej samej kategorii: