Ford Świeca zapłonowa
  • Świeca zapłonowa Denso USA Stopowa
  • Ford Świeca zapłonowa
  • Świeca zapłonowa Ford V8
  • Denso TT
  • Świeca zapłonowa LPG
  • Denso IT16TT
  • Świeca zapłonowa Irydowa
  • Gęstość Pola elektro magnetycznego
  • Świeca zapłonowa Ford Explorer
  • Ford Explorer Świeca zapłonowa
  • Denso 4713

Świeca stopowa Denso USA Double Fine TIP (Ir, PT, NI, B, Tr)

Świeca zapłonowa Denso TT irydowa 

46,21 zł
Brutto
Ilość
Produkt dostepny

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zamówienia realizujemy do 48h.

 

Zwrot możliwy do 14 dni od zakupu. Koszt przesyłki, zwrotu pokrywa kupujący. Warunek. Zapraszamy do działu "dostawa".

Opis

Świeca Denso TT stopowa 

Świeca Denso dwu elektrodowa TT, stopowa USA (Iryd, Rod, Platyna, Nikiel, Tantal). Świece zapewniają zwiększenie mocy i momentu obrotowego do 4%, przy jednoczesnym spadku ilości zużywanego paliwa. Widoczny jest spadek wartości napięcia przebicia, co prowadzi do wydłużenia czasu trwania iskry. Ze względu na konstrukcję świecy, przyśpieszeniu ulega czoło płomienia (Szczególnie korzystne przy zasilaniu LPG i CNG). Konstrukcja Double Ultra Fine Tip, pozwala zmaksymalizować natężenie pola elektromagnetycznego. Ze względu na układ 2 elektrodowy, świeca idealna do układów z traconą iskrą przy których w zależności od banku, elektroda centralna jest na potencjale dodatnim bądź ujemny. (Prąd przeskakuje zawsze od - do +). Dzięki takiemu rozwiązaniu wyrównuje się praca banków silnika i zwiększa żywotność świecy co bezpośrednio prowadzi do równiejszych wolnych obrotów. 

Parametry techniczne:


Przerwa: 1 - 1.1 mm 

Konfiguracja: Double Ultra Fine Tip 

Rozmiar klucza: 16 mm 

Ciepłota Denso: 16 

Wartość zamontowanego rezystora: 5 kOhm 

Numer katalogowy: 4713 / IT16TT USA

Stopy użyte w świecy: Ir, PT, NI, B, Tr

Pierwiastek przeważający: Iryd 

Pierwiastek podrzędny: Platyna

Deklarowana żywotność: 200 tys. km 

Przyśpieszenie czoła płomienia: tak 

Równie napięcie zapłonu - i + przy układzie iskry traconej: tak 

Zastosowanie przy LPG: tak 

Równiejsza praca na wolnych obrotach: tak 

Zdolność pracy na ubogiej mieszance: tak 

Zwiększenie mocy i momentu: do 4% (Ze względu na przyśpieszenie czoła, większe możliwości na zasilaniu LPG, CNG)

Spadek zużycia paliwa: do 3% 

Zmniejszenie maksymalnego napięcia przebicia: tak 

BUICK 1985-2007

CADILLAC 1983-2014

CHEVROLET 1987-2017

FORD 1977-2013

GMC 1996-2016

HUMMER 2004-2005

ISUZU 1996-1999

JAGUAR 2003-2008

LINCOLN 1988-2010

MAZDA 1999-2006

MERCEDES-BENZ 1986-1992

MERCURY 1976-2011

OLDSMOBILE 1986-2003

PONTIAC 1988-2008

SATURN 2007

Szczegóły produktu
16 innych produktów w tej samej kategorii: