

Przekaźnik samochodowy wyposażony w zabezpieczenie diodowe bądź rezystorowe przeciw napięciu wstecznemu cewki. Lwia część uszkodzeń modułów GEM w autach Ford Explorer powodowana jest poprzez ingerencje niedoświadczonych elektroników, oraz montaż przekaźników bez zabezpieczeń. Dowolna cewka jest na tyle wredna, że po odłączeniu od niej prądu stara się ciągle utrzymać przepływ, z tego względu na jej zaciskach pojawia się napięcie teoretyczne dążące do nieskończoności trwające ułamek sekundy. W rzeczywistości jest to kilkunasto do kilkudziesięciu krotne napięcie jak napięcie zasilania. Nie potrzeba dyplomów by dojść do wniosku, że napięcie rzędu kilku set Voltów może uszkodzić delikatne układy SMD modułu. W teorii dodatkowe zabezpieczenia montowane są jeszcze we wrażliwszych punktach, lecz najlepszym zabezpieczeniem jest montaż diody na samych zaciskach cewki.
Aplikacja :
AMERICAN MOTORS 1984-1988
BMW 2006
BUICK 1982-2014
CADILLAC 1981-2013
CHEVROLET 1987-2015
CHRYSLER 1992-2016
DODGE 1992-2016
EAGLE 1988-1998
FORD 1990-2015
GMC 1987-2009
JEEP 1984-2015
LINCOLN 1990-2015
MAZDA 1993-2005
MERCURY 1990-2011
MITSUBISHI 1998-2009
OLDSMOBILE 1982-1997
PLYMOUTH 1992-2001
PONTIAC 1988-1997
RAM 2011-2016
RENAULT 1985-1987
SAAB 1990-2011
SATURN 1991-2000
Przed zamówieniem produktu, prosimy o dokładne porównanie numeru częsci, typu oraz rodzaju produktu jak i upewnienie się czy dana część pasuje do naszego modelu.
Brand: Mevotech
Brand: VARIOUS MFR
Brand: Ford Motorcraft
Brand: Transgo
Brand: Enginetech
Brand: Denso
Brand: Timken
Brand: Denso
check_circle
check_circle