Klocki hamulcowe Tył Raybestos EHT981H E3 Hybrid Racing Ford Explorer
  • Klocki hamulcowe Tył Raybestos EHT981H E3 Hybrid Racing Ford Explorer
  • Klocki hamulcowe Tył Raybestos EHT981H E3 Hybrid Racing Ford Explorer
  • Klocki hamulcowe Tył Raybestos EHT981H E3 Hybrid Racing Ford Explorer
  • Klocki hamulcowe Tył Raybestos EHT981H E3 Hybrid Racing
  • Klocki hamulcowe Tył Raybestos EHT981H E3 Hybrid Racing Ford Explorer
  • Klocki hamulcowe Tył Raybestos EHT981H E3 Hybrid Racing
  • Klocki hamulcowe Tył Raybestos EHT981H E3 Hybrid Racing

Klocki hamulcowe Tył Raybestos EHT981H E3 Hybrid Racing

Klocki hamulcowe Tył Ford Explorer Raybestos EHT981H E3 Hybrid Racing

Aplikacja :

FORD EXPLORER 2006-2010

FORD EXPLORER SPORT TRAC 2007-2010

JEEP LIBERTY 2003-2007

JEEP WRANGLER 2004-2006

MERCURY MOUNTAINEER 2006-2010

302,49 
Tax included
Quantity
Produkt dostepny

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zamówienia realizujemy do 48h.

 

Zwrot możliwy do 14 dni od zakupu. Koszt przesyłki, zwrotu pokrywa kupujący. Warunek. Zapraszamy do działu "dostawa".

Description

Klocki hamulcowe Tył Ford Explorer Raybestos EHT981H E3 Hybrid Racing

Oryginalne klocki hamulcowe Premium Raybestos EHT981H wprost z USA. Seria Element 3 Hybrid. Są to klocki z najwyższej linii. Łączące w sobie zalety klocków ceramicznych jak i metalowych. W drastyczny sposób zwiększają skuteczność układu hamulcowego. Są to najwydajniejsze klocki dostępne do tego modelu. 

Co wyróżnia linię Element 3 wraz z Technologią :

- Ponadprzeciętną siłę hamowania 

- Kompletne pokrycie katalogowe pojazdów 

- Zwiększenie długości przydatności klocka

- Wyjątkowo cicha praca 

- Kilkuwarstwową konstrukcję klocka w celu zapewnienia maksymalnych osiągów 

- Nierdzewne elementy dołączane wraz z klockami (hardware) 

- Kompletne spełnianie norm LCR ( Zawartość ołowiu i miedzi )

- Zwiększona kontrola podczas hamowania

- Technologia radykalnie zwiększająca tarcie klocka w przypadku nagłego wzrostu ciśnienia i temperatury (agresywne hamowanie)

- Pionierska technologia EHT 

- Zaawansowany proces łączenia materiału ciernego z grzbietem klocka uniemożliwiający jego odklejenie się 

- Specjalna powłoka antykorozyjna

- Wysoka dokładność wykonania 

- Identyczne wymiary z fabrycznymi OEM 

Czym jest technologia EHT ? 

Technologia EHT to zaawansowany proces łączenia materiałów klocków ceramicznych jak i metalowych dla zapewnienia ponadprzeciętnej wydajności 

Sama technologia EHT odpowiedzialna jest za :

- Maksymalną kontrolę podczas hamowania 

- Zwiększoną siłę hamowania podczas agresywnego zatrzymywania 

- Bardzo wysoką odporność termiczną

- Przedłużony okres przydatności klocków 

Prócz wyżej wymienionych kwestii samemu grzbietowi też została poświęcona znaczna uwaga :

- Antykorozyjna powłoka epoxydowa 

- Wykonany z dwóch warstw walcowanej na zimno stali

- Zastosowanie Kauczuku akrylonitrylo-butadienowego

- Zastosowanie lepko-sprężystego materiału który jest najdoskonalszą formą redukcji drgań, izolacji nagłych uderzeń oraz izolacji akustycznej . Więcej o materiałach tego typu można przeczytać :

https://www.sorbothane.com/the-difference-between-elastic-materials-and-viscoelastic-materials.aspx

Wszystkie produkty serii przeszły słynny test "One Million Miles test" zanim zostały wprowadzone do sprzedaży. 

Co wykazał test : 

- Zwiększoną siłę hamowania o 25% w porównaniu do innych klocków premium

- Znaczne zmniejszenie hałasów 

- Zwiększenie wytrzymałości klocka o 35% 

Miejsce produkcji: USA

Aplikacja :

FORD EXPLORER 2006-2010

FORD EXPLORER SPORT TRAC 2007-2010

JEEP LIBERTY 2003-2007

JEEP WRANGLER 2004-2006

MERCURY MOUNTAINEER 2006-2010

Zwracamy uwagę na dużą liczbę podrobionych podzespołów marki Raybestos przypływających z Chin. Nie mają one nic wspólnego z oryginalnymi podzespołami. 

Klocki przeznaczone do użytku w motosporcie. 



Przed zamówieniem produktu, prosimy o dokładne porównanie numeru części, typu oraz rodzaju produktu jak i upewnienie się czy dana część pasuje do naszego modelu.

Product Details
16 other products in the same category:

Brand: SKF

Przednie lewe łożysko półosi SKF R1563-TAV

Przednie lewe łożysko półosi SKF R1563-TAV Aplikacja :  Ford Explorer 1990 - 2010  AMERICAN MOTORS 1983-1988 BUICK 1969-1996 CADILLAC 1976-1996 CHEVROLET 1964-2005 DODGE 1987-1999 FORD 1968-2011 GMC 1964-2005 HONDA 1994-1996 ISUZU 1991-2000 JEEP 1990-2006 LINCOLN 1980-2011 MAZDA 1994-2009 MERCURY 1971-2011 OLDSMOBILE 1973-2001 PONTIAC...

Price 177,45 
More
Produkt w trakcie dostawy

Brand: Enginetech

Śruby głowicy Ford V8 Enginetech

Śruby głowicy Ford V8 Enginetech  Aplikacja: FORD EXPLORER 1996-2001 5.0L V8  FORD BRONCO 1992-1996 FORD COUNTRY SQUIRE 1991 FORD E-150 1992-1996 FORD F-150 1992-1996 FORD F-250 1992-1996 FORD LTD CROWN VICTORIA 1991 FORD MUSTANG 1991-1995 LINCOLN MARK VII 1991-1992 MERCURY COLONY PARK 1991 MERCURY COUGAR 1991-1993 MERCURY GRAND MARQUIS 1991 MERCURY...

Price 153,63 
More
Produkt dostepny