Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT652H E3 Hybrid Racing
  • Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT652H E3 Hybrid Racing
  • Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT652H E3 Hybrid Racing Ford Explorer
  • Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT652H E3 Hybrid Racing Ford Explorer
  • Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT652H E3 Hybrid Racing Ford Explorer
  • Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT652H E3 Hybrid Racing Ford Explorer
  • Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT652H E3 Hybrid Racing Ford Explorer

Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT652H E3 Hybrid Racing

Raybestos

Klocki hamulcowe Przód Ford Explorer Raybestos EHT652H E3 Hybrid Racing

Aplikacja:

FORD EXPLORER 1995-2001

FORD RANGER 1995-2002

MAZDA B2300 1995-2002

MAZDA B2500 1998-2001

MAZDA B3000 1995-2002

MAZDA B4000 1995-2002

MERCURY MOUNTAINEER 1997-2001

288,20 zł
Brutto
Ilość
Produkt dostepny

Opis

Klocki hamulcowe Przód Raybestos EHT652H E3 Hybrid Racing

Oryginalne klocki hamulcowe Premium Raybestos EHT652H wprost z USA. Seria Element 3 Hybrid. Są to klocki z najwyższej linii. Łączące w sobie zalety klocków ceramicznych jak i metalowych. W drastyczny sposób zwiększają skuteczność układu hamulcowego. Są to najwydajniejsze klocki dostępne do tego modelu. 

Co wyróżnia linię Element 3 wraz z Technologią :

- Ponadprzeciętną siłę hamowania 

- Kompletne pokrycie katalogowe pojazdów 

- Zwiększenie długości przydatności klocka

- Wyjątkowo cicha praca 

- Kilkuwarstwową konstrukcję klocka w celu zapewnienia maksymalnych osiągów 

- Nierdzewne elementy dołączane wraz z klockami (hardware) 

- Kompletne spełnianie norm LCR ( Zawartość ołowiu i miedzi )

- Zwiększona kontrola podczas hamowania

- Technologia radykalnie zwiększająca tarcie klocka w przypadku nagłego wzrostu ciśnienia i temperatury (agresywne hamowanie)

- Pionierska technologia EHT 

- Zaawansowany proces łączenia materiału ciernego z grzbietem klocka uniemożliwiający jego odklejenie się 

- Specjalna powłoka antykorozyjna

- Wysoka dokładność wykonania 

- Identyczne wymiary z fabrycznymi OEM 

Czym jest technologia EHT ? 

Technologia EHT to zaawansowany proces łączenia materiałów klocków ceramicznych jak i metalowych dla zapewnienia ponadprzeciętnej wydajności 

Sama technologia EHT odpowiedzialna jest za :

- Maksymalną kontrolę podczas hamowania 

- Zwiększoną siłę hamowania podczas agresywnego zatrzymywania 

- Bardzo wysoką odporność termiczną

- Przedłużony okres przydatności klocków 

Prócz wyżej wymienionych kwestii samemu grzbietowi też została poświęcona znaczna uwaga :

- Antykorozyjna powłoka epoxydowa 

- Wykonany z dwóch warstw walcowanej na zimno stali

- Zastosowanie Kauczuku akrylonitrylo-butadienowego

- Zastosowanie lepko-sprężystego materiału który jest najdoskonalszą formą redukcji drgań, izolacji nagłych uderzeń oraz izolacji akustycznej . Więcej o materiałach tego typu można przeczytać :

https://www.sorbothane.com/the-difference-between-elastic-materials-and-viscoelastic-materials.aspx

Wszystkie produkty serii przeszły słynny test "One Million Miles test" zanim zostały wprowadzone do sprzedaży. 

Co wykazał test : 

- Zwiększoną siłę hamowania o 25% w porównaniu do innych klocków premium

- Znaczne zmniejszenie hałasów 

- Zwiększenie wytrzymałości klocka o 35% 

Miejsce produkcji: USA

Prezentacja produktu :



Aplikacja :

FORD EXPLORER 1995-2001

FORD RANGER 1995-2002

MAZDA B2300 1995-2002

MAZDA B2500 1998-2001

MAZDA B3000 1995-2002

MAZDA B4000 1995-2002

MERCURY MOUNTAINEER 1997-2001

Zwracamy uwagę na dużą liczbę podrobionych podzespołów marki Raybestos przypływających z Chin. Nie mają one nic wspólnego z oryginalnymi podzespołami. 

Klocki przeznaczone do użytku w motosporcie. 



Przed zamówieniem produktu, prosimy o dokładne porównanie numeru części, typu oraz rodzaju produktu jak i upewnienie się czy dana część pasuje do naszego modelu.

Szczegóły produktu
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Marka: Mannol

Syntetyczny olej Mannol Energy Ultra JP 5W20 1L

Syntetyczny olej Mannol Energy Ultra JP 5W20 1L Normy: SAE 5W-20 API SN ILSAC GF-5 GM dexos1 FORD WSS-M2C945-A/B FORD WSS-M2C930-A FORD WSS-M2C930-B (extended drain capability) FORD WSS-M2C925-A FORD WSS-M2C925-A/B FORD WSS-M2C948-B CHRYSLER MS-6395 HONDA/ACURA HTO-6 MAZDA  MITSUBISHI  TOYOTA  NISSAN  SUBARU  ISUZU  SUZUKI  HYUNDAI...
30,96 zł
Więcej
Produkt dostepny

Marka: Timken

Zestaw naprawczy piasty Timken SBK4

Zestaw Naprawczy piasty Timken SBK4 Łożysko wewnętrze plus uszczelnienia piasty Timken SBK4  Aplikacje : FORD AEROSTAR 1990-1997 FORD BRONCO 1984-1996 FORD BRONCO II 1990 FORD EXPLORER 1990-1997 (95 - 97 2WD)  FORD F-150 1984-1997 FORD F-250 1984-1998 FORD RANGER 1990-1997 MAZDA B2300 1995-1996 MAZDA B2600 1991-1993 MAZDA B3000 1994-1998...
208,41 zł
Więcej
Produkt dostepny

Marka: Ford Motorcraft

Zawór PCV Ford Motrocraft Ford Explorer III

Aplikacja :  Przed zamówieniem prosimy sprawdzić jaką wersję odpowietrznika mają Państwo zamontowaną. W danych latach występowały aż dwa zawory PCV FORD EXPLORER 2001-2003 FORD ESCAPE 2001-2005 FORD RANGER 2005-2007 FORD TAURUS 2000-2003 LINCOLN LS 2000-2002 MERCURY MOUNTAINEER 2002-2003 MERCURY SABLE 2000-2003
173,87 zł
Więcej
Produkt dostepny

Marka: SKF

Przednie lewe łożysko półosi SKF R1563-TAV

Przednie lewe łożysko półosi SKF R1563-TAV Aplikacja :  Ford Explorer 1990 - 2010  AMERICAN MOTORS 1983-1988 BUICK 1969-1996 CADILLAC 1976-1996 CHEVROLET 1964-2005 DODGE 1987-1999 FORD 1968-2011 GMC 1964-2005 HONDA 1994-1996 ISUZU 1991-2000 JEEP 1990-2006 LINCOLN 1980-2011 MAZDA 1994-2009 MERCURY 1971-2011 OLDSMOBILE 1973-2001 PONTIAC...
177,45 zł
Więcej
Produkt w trakcie dostawy