• Banner

Zestaw rozrządu Ford Explorer CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu Ford Explorer CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu Ford Explorer CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu Ford Mustang CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu Ford SOHC CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu ford Explorer V6 SOHC CLOYES 90398SB
  • Komplet rozrządu Ford Explorer CLOYES 90398SB
  • Rozrząd Ford Explorer CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB

Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB Ford Explorer/Mustang

Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB

Aplikacja :

FORD    EXPLORER           1997-2010  4.0L V6 SOHC

FORD    EXPLORER SPORT TRAC       2001-2010  1997-2010  4.0L V6 SOHC

FORD    MUSTANG        2005-2010 1997-2010  4.0L V6 SOHC

FORD    RANGER          2001-2011 1997-2010  4.0L V6 SOHC

MAZDA             B4000    2001-2010 1997-2010  4.0L V6 SOHC

MERCURY            MOUNTAINEER             1998-2010 1997-2010  4.0L V6 SOHC

2.279,00 
Tax included
Quantity
Produkt w trakcie dostawy

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zamówienia realizujemy do 48h.

 

Zwrot możliwy do 14 dni od zakupu. Koszt przesyłki, zwrotu pokrywa kupujący. Warunek. Zapraszamy do działu "dostawa".

Description

Zestaw rozrządu Ford Explorer/ Mustang CLOYES 90398SB 

Kompletny, oryginalny zestaw rozrządu marki CLOYES zawierający wszystkie potrzebne zębatki, ślizgi, łańcuchy, napinacze, wraz z zestawem do wałka balansującego. Dobrej jakości rozrząd to podstawa długowieczności silnika. Wystrzegam przed rozrządami marki „Ultra Power” bądź no name czy innych tego typu. Takie rozrządy wytrzymują około 10 tys km i szerzy się mit słabego silnika SOHC. Niestety na rynku dostępnych jest też wiele podrobionych zestawów marki CLOYES. Najprostszą rzeczą, którą można sprawdzić to numery Fordowskie na przynajmniej kilku elementach. Jeżeli takich numerów nie ma to najprawdopodobniej jest to rozrząd podrobiony, bądź innej marki ale sprzedawany jako Cloyes.. . 

Padanie rozrządów w Fordzie Explorerze, nawet przy przebiegach 200 tys km, jest najczęściej spowodowane stosowaniem złych olei, bądź przedłużanie ich interwałów wymian. Ford zaleca wymianę co 8 tys km, oraz stosowanie tylko i wyłącznie olei hydrokrakowanych, bądź w pełni syntetycznych. Przy trzymaniu się zaleceń producenta silniki SOHC przejeżdżają na fabrycznym rozrządzie nawet 400 tys km i więcej. Niestety wiadome jest, jak to często wygląda w Polsce. Dodatkowo jeszcze jak jakiś mechanik podpowie, że po przebiegu 100 tys km trzeba przejść na olej półsyntetyczny a następnie na olej mineralny to nie może się to skończyć dobrze… .

Nie zalecam jazdy z grzechoczącym rozrządem. Jeżeli łańcuch przeskoczy to naprawa nie skończy się tylko i wyłącznie na wymianie rozrządu, ale również będzie konieczność rozebrania głowic, wymiany po kolizyjnych zaworów oraz zapewne paru tłoków… I to w najlepszym wypadku.

Przy wymianie rozrządu warto skontrolować panewki wałka balansującego, oraz panewki wałka pomocniczego.

Aplikacja :

FORD    EXPLORER           1997-2010  4.0L V6 SOHC

FORD    EXPLORER SPORT TRAC                2001-2010  1997-2010  4.0L V6 SOHC

FORD    MUSTANG          2005-2010 1997-2010  4.0L V6 SOHC

FORD    RANGER              2001-2011 1997-2010  4.0L V6 SOHC

MAZDA                B4000    2001-2010 1997-2010  4.0L V6 SOHC

MERCURY            MOUNTAINEER                1998-2010 1997-2010  4.0L V6 SOHC

 

Product Details
You might also like
16 other products in the same category:

Folgen Sie uns auf Facebook