Zestaw rozrządu Ford Explorer CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu Ford Explorer CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu Ford Explorer CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu Ford Mustang CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu Ford SOHC CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu ford Explorer V6 SOHC CLOYES 90398SB
  • Komplet rozrządu Ford Explorer CLOYES 90398SB
  • Rozrząd Ford Explorer CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB
  • Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB

Zestaw rozrządu CLOYES Ford Explorer/Mustang wersja poprawiona

Zestaw rozrządu CLOYES 90398SB

Aplikacja :

FORD    EXPLORER           1997-2010  4.0L V6 SOHC

FORD    EXPLORER SPORT TRAC       2001-2010  1997-2010  4.0L V6 SOHC

FORD    MUSTANG        2005-2010 1997-2010  4.0L V6 SOHC

FORD    RANGER          2001-2011 1997-2010  4.0L V6 SOHC

MAZDA             B4000    2001-2010 1997-2010  4.0L V6 SOHC

MERCURY            MOUNTAINEER             1998-2010 1997-2010  4.0L V6 SOHC

3 307,20 zł
Brutto
Ilość
Produkt dostepny

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zamówienia realizujemy do 48h.

 

Zwrot możliwy do 14 dni od zakupu. Koszt przesyłki, zwrotu pokrywa kupujący. Warunek. Zapraszamy do działu "dostawa".

Opis

Zestaw rozrządu Ford Explorer/ Mustang CLOYES 90398SB Wersja poprawiona 2022

W ogłoszeniu dostępna jest najnowsza wersja rozrządu, po wprowadzonych poprawkach, konsultowanych z firmą Cloyes. Jest to wersja ewaluacyjna nie dostępna w innych punktach sprzedaży. 

Kompletny, oryginalny zestaw rozrządu marki CLOYES zawierający wszystkie potrzebne zębatki, ślizgi, łańcuchy, napinacze, wraz z zestawem do wałka balansującego. Dobrej jakości rozrząd to podstawa długowieczności silnika. Wystrzegam przed rozrządami marki „Ultra Power” bądź no name czy innych tego typu. Takie rozrządy wytrzymują około 10 tys km i szerzy się mit słabego silnika SOHC. Niestety na rynku dostępnych jest też wiele podrobionych zestawów marki CLOYES. Najprostszą rzeczą, którą można sprawdzić to numery Fordowskie na przynajmniej kilku elementach. Jeżeli takich numerów nie ma to najprawdopodobniej jest to rozrząd podrobiony, bądź innej marki ale sprzedawany jako Cloyes.. . 

Padanie rozrządów w Fordzie Explorerze, nawet przy przebiegach 200 tys km, jest najczęściej spowodowane stosowaniem złych olei, bądź przedłużanie ich interwałów wymian. Ford zaleca wymianę co 8 tys km, oraz stosowanie tylko i wyłącznie olei hydrokrakowanych, bądź w pełni syntetycznych. Przy trzymaniu się zaleceń producenta silniki SOHC przejeżdżają na fabrycznym rozrządzie nawet 400 tys km i więcej. Niestety wiadome jest, jak to często wygląda w Polsce. Dodatkowo jeszcze jak jakiś mechanik podpowie, że po przebiegu 100 tys km trzeba przejść na olej półsyntetyczny a następnie na olej mineralny to nie może się to skończyć dobrze… .

Nie zalecam jazdy z grzechoczącym rozrządem. Jeżeli łańcuch przeskoczy to naprawa nie skończy się tylko i wyłącznie na wymianie rozrządu, ale również będzie konieczność rozebrania głowic, wymiany po kolizyjnych zaworów oraz zapewne paru tłoków… I to w najlepszym wypadku.

Przy wymianie rozrządu warto skontrolować panewki wałka balansującego, oraz panewki wałka pomocniczego.

Aplikacja :

FORD    EXPLORER           1997-2010  4.0L V6 SOHC

FORD    EXPLORER SPORT TRAC                2001-2010  1997-2010  4.0L V6 SOHC

FORD    MUSTANG          2005-2010 1997-2010  4.0L V6 SOHC

FORD    RANGER              2001-2011 1997-2010  4.0L V6 SOHC

MAZDA                B4000    2001-2010 1997-2010  4.0L V6 SOHC

MERCURY            MOUNTAINEER                1998-2010 1997-2010  4.0L V6 SOHC

 

Szczegóły produktu
Zobacz także
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Marka: ALTO

Heavy Duty Rebuild kit 4R44E/4R55E

 Heavy Duty Deluxe rebuild kit do skrzyni biegów 4R44E i 4R55E Aplikacje :  1995–2001 Ford Ranger 1995–1997 Ford Aerostar 1995–1998 Ford Scorpio 1995–1996 Ford Explorer 1995–2001 Mazda B-Series

Cena 2 838,55 zł
Więcej
Produkt dostepny

Marka: SKF

Uszczelniacz wyjścia reduktora Borg Warner 44**

Uszczelniacz reduktora Borg Warner wału SKF 16485 Cena podana za jeden największy uszczelniacz ze zdjęcia. Możliwość zakupu również innych uszczelniaczy.  Aplikacja : FORD EXPLORER 1991-2010 FORD AEROSTAR 1986-1989 FORD BRONCO II 1984-1990 FORD EXCURSION 2003-2005 FORD EXPEDITION 1997-2009 FORD EXPLORER SPORT TRAC 2001-2010 FORD RANGER 1983-2011...

Cena 136,95 zł
Więcej
Produkt dostepny